

Vai esi jebkad domājis, ka arī dzīvnieki ir mūsu garīgie pavadoņi, un tie nav “sastopami” vien šamanisma piekritēju tradīcijās?

Četras dabas stihijas. kura dominē tevī?
Zeme, ūdens, gaiss, uguns. Četras dabas stihijas un elementi mūsos, kas daudz par mums pastāsta. Visas šīs stihijas ir tevī. Ne tikai viena.

Kā, izmantojot jaunās enerģijas, sasniegt cerēto ātrāk?
Šobrīd telpa un enerģijas ir transformācijas procesā, un precīzu instrukciju, kā ar tām darboties, nedos neviens, jo tādas vienkārši nav. Ir beidzies tas laiks, kad ir strikti noteikumi un sistēmas, ir beidzies laiks, kad “vajag”.

Mežonīgs svētums jeb kā integrēt garīgās atklāsmes ikdienā
Garīgā integrācija nozīmē piedzīvot tās atklāsmes vai dāvanas, kuras esam saņēmuši dažādās praksēs. Zināt nozīmē pieredzēt, tad par garīgo praksi nebūs tikai jādomā, tā būs kļuvusi par mūsu pašu esības daļu.

Darbs 3d, 4d un 5d realitātē. Kā tas izpaužas?
Ko tev nozīmē darbs? Vai tas ir tikai līdzeklis, ar ko savu laiku, spējas un zināšanas iemainīt pret naudu? Vai vārds darbs izsauc galvassāpes un nepatiku? Vai ir vēlme, kaut ātrāk pienāktu piektdiena? Vai tieši otrādi – darbā smelies iedvesmu un tajā ne vien ieliec enerģiju, bet atgūsti to arī atpakaļ, uzlādējot savas baterijas? Varbūt tu pat identificējies ar savu darbu un izjūti kā savu turpinājumu?

Askēze un radošums – vienas upes divi krasti
Askēze ir sena prakse, kuras pamatā ir labprātīgas pašdisciplīnas aktivitātes vai atturēšanās no tām ar nolūku sasniegt augstāku esības stāvokli. Protams, dažādas askēzes formas ir sastopamas visās reliģijās un garīgajās tradīcijās - tas ir katra pravieša un viņa sekotāju ceļš, atšķiras forma un nolūks.

Iedvesmai: Pasaka par ūdensrozi
Man šķiet, ir augusts. Sajūta, nudien - ir augusts,” nodomāja ūdensroze.
Viss par to liecināja – gan aizvadītā nakts, kuru viņa pavadīja, skaitot zvaigznes, un citu nodarbi jau nemaz nevarēja iedomāties, ja zvaigznes tik drosmīgi un spilgti deg. “Jā! Tādas naktis ir tikai augustā

Lemts iekāpt cita kurpēs. Kas ir empātija?
Empātija nav ķermeņa īpašība. Tā piemīt dvēselei. Un tieši tāpat kā daudzas citas spējas, kas piemīt dvēselēm, ne visiem cilvēkiem tā ir attīstīta un ne visi to prot pielietot. Empātija ir ļoti noderīga pasaulei, bet savā būtībā tā nav viegla un gaisīga dāvana.

Izredzētie
Planēta Zeme ir skola, un mēs - skolēni. Cik daudziem no jums šīs enerģijas šķiet par smagu, neizturamu, nepanesamu? Cik daudziem ir pretestība attiecībā uz sistēmu, cilvēku nežēlību, dzīves netaisnību un destruktīvo ietekmi uz vidi? Cik daudzi šo smagumu nes savā sirdī…

Kā ķermenī cirkulē dzīvības enerģija?
Kā dzīvības enerģija cirkulē mūsu ķermeņos? Vai to var saredzēt, sajust, pierādīt? Racionālajam, visu izskaidrot gribošajam un uz empīriskiem pierādījumiem balstītam prātam nav viegli pieņemt neredzamo.

Bērniem jāmāca domāt, nevis ko domāt*. Alternatīvas sistēmas skolai
Bet arī ar mums, vecākiem, ir noticis lielais klikšķis, kas aicina domāt – vai sistēmas skola tiešām ir piemērota mūsu bērniem? Ko no iemācītā viņi paņems līdzi savā pieauguša cilvēka dzīvē? Cik daudz mēs paņēmām līdzi? Kas mums no tā noderēja? Man personīgi – teju nekas… Un kāpēc lai maniem bērniem noderētu tas, kas nenoderēja pat man, iepriekšējai paaudzei?

Iepazīsimies: dzīvības enerģija jeb Prāna un Či
Šķetināsim divus tādus jēdzienus: prāna un či. Kas ir dzīvības enerģija, kā to uzturēt pietiekamā daudzumā un līdzsvarā? Kur rodas dzīvības enerģija un kā to līdzsvarot?
PIESAKIES PIE MŪSU SADARBĪBAS PARTNERIEM
Neesi pārliecināts, kurš sadarbības partneris ir Tev piemērotākais?
Sazinies ar mums